Wijzigen bedrijfsgegevens
Door de jaren heen kan er van alles veranderen binnen uw bedrijf. Sommige veranderingen hebben gevolgen voor ons als pensioenfonds. Check daarom altijd of u iets aan ons moet doorgeven. We maken dat zo makkelijk mogelijk, maar het moet wel even gebeuren.
• NAW-gegevens/telefoonnummer: geef dit door via het werkgeversportaal. Naam en vestigingsadressen moeten overeenkomen met de Kamer van Koophandel registratie.
• Bankrekeningnummer wijziging of automatische incasso aanvragen: vul het formulier in bij Factuur en Premie.
• Wijziging rechtsvorm: volg de stappen bij Rechtsvormwijziging.
• Wijziging activiteiten: volg de stappen bij Activiteitenwijziging
Wilt u iets wijzigen over de gegevensaanlevering?
Heeft u een nieuw salarispakket of accountant? Vul het UPA registratieformulier in.
Ga naar wijzigen aanlevertermijn als u van 4 weken verloning naar maand of andersom bent gewijzigd.